Tehlikeli Aslar filmini izle

Tehlikeli Aslar film izle

Sinemalar.com Puanı:7.4/10
Yapım:2007 ABD, Fransa, İngiltere
Tür:Aksiyon, Dram, Komedi, Suç
Yönetmen ve Senaryo:Joe Carnahan
Yapımcı:Tim Bevan
Süre:1 saat 48 dk
Başrol Oyuncuları:Matthew Fox, Ben Affleck, Ryan Reynolds, Andy Garcia, Chris Pine

Ryan Reynolds,Ben Affleck,Matthew Fox ve bunlara bir de Andy Garcia gibi bir oyuncu eklendiği zaman insan izlememekle dahi bir hata yapıcağını hemen anlar sanırım.ama izledikten sonra aynı şeyleri fazlasıyla söylemem.Jack’i (Matthew Fox)filmde görmek için çok yakında izlemek gerek adam 2 dk falan oynadı.Ben Affleck desen o da rolün vasatlığına maruz kalmış.filmin en iyisi Alicia Keys,Andy Garcia ve tartışmasız Ryan Reynols olmuş.Bence başroldeki bütün adamlar filmin sonuna kadar olsaydı ve ya daha etkili karakterler olsaydı bence çok daha iyi olabilirdi-olurdu bence.ama bunlara rağmen ilk 1 saat bi şey beklemden sabırla izlerseniz sonrasında sadece iki mekan arasındaki aksiyonla tatmin olabilirsiniz.aksiyon sahneleri kendini affetirirmi bilinmez ama ben bu kadrodan daha etkili bir film izlemek isterdim.ama izlediğime pişman değilim sadece oyuncuları için dahi kesinlikle kaçırmazdım gibi.filmi benim önerimle izlemeyin ve ya başkasının izlemeyin demesiyle de vazgeçmeyin.filmleri kendiniz ve istediğiniz için izleyin

Etiketler:

Bir Yanıt Bırakın

